RENAULT І 70-Й КАННСЬКИЙ КІНОФЕСТИВАЛЬ

З 17 по 28 травня Renault виступить в ролі офіційного перевізника на 70-му Канському кінофестивалі.

Як і президент фестивалю Педро Альмодовар Renault нікого не залишає байдужим. В цьому році компанія буде привозити VIP-гостей до початку червоної килимової доріжки на автомобілях Renault TRAFIC SpaceClass!

Оригінальний парк з 330 автомобілів, прикрашених емблемою золотої пальмової гілки, зробить Канни частиною світу Renault: 170 Renault Espace, 120 Talisman і 20 нових Trafic SpaceClass. Не кажучи про шість нових Scénic і два ZOE Long Range, десять Twizy, доступних для широкого загалу в рамках тест драйвів, і два Koleos, виставлених на набережній Круазет.

- Renault є офіційним партнером Канського кінофестивалю з 1983 року, цей «альянс» відображає історичні зв'язки з кіно, які утворилися ще в 1898 р.

17 травня 2017 р. Канський кінофестиваль святкує своє 70-річчя. Renault вже 34-й раз стає партнером цього найбільшого міжнародного заходу. Тут приголомшлива атмосфера. Актриса Моніка Белуччі буде відкривати церемонію під керівництвом режисера Педро Альмодовара. Як і сам маестро - часом невимушений, серйозний і провокаційний - Канський кінофестиваль обіцяє знову здивувати!

Renault також оголосила про продовження свого партнерства з гала-вечерею amfAR, благодійним святом в рамках фестивалю, метою якого є збір коштів на дослідження по боротьбі зі СНІДом.

«330 автомобілів - це рекордна щільність автомобілів Renault на квадратний метр в Каннах. Ми робимо таке вперше!»- посміхається Клод Юго, віце-президент Renault по зв'язках з громадськістю. - Ми зібрали унікальний парк, що відображає дві головні рушійні сили марки: інновації та дизайн. У нас є хетчбеки, кросовери, електромобілі і навіть міні автобуси».

Renault Talisman, який завоював серця глядачів в 2016 р. своїми витонченими лініями, солідними розмірами, комфортабельним інтер'єром і ексклюзивною обробкою, повертається у вигляді бригади з 120 автомобілів. Доповнюють офіційний парк 170 Renault Espace, які будуть надані в розпорядження акторів, режисерів, членів журі, знімальних груп і партнерів (L'Oréal, Orange, Air France і т. Д.). В рамках ретельно спланованого графіка за два тижні фестивалю водії здійснять понад 12 000 поїздок.

По-справжньому яскраво і незвично виглядатимуть тут 20 Renault Trafic SpaceClass, які з'являться в Каннах вперше. Ці міні автобуси були модернізовані відповідно до вимог фестивалю і пропонують максимально комфортабельний і просторий салон. Протягом дня вони курсуватимуть за стандартними маршрутами, а вечорами займуться доставкою пасажирів до початку червоної килимової доріжки, яка веде догори відомі сходи Палацу фестивалів.

«Хтось скаже, що демонстрація міні автобуса в Каннах - це великий ризик, але ми повністю впевнені в успіху цього рішення. Renault TRAFIC SpaceClass - це лінійка з трьох моделей, призначених для повсякденних завдань. Модульна архітектура автомобіля дозволяє створювати до 50 різних конфігурацій. А шкіряні крісла, динамічні лінії, солідний внутрішній простір і оригінальні вогні забезпечують максимальний рівень комфорту. Коли ми зважувалися на такий хід в цьому році, ми хотіли задовольнити смаки вимогливих професіоналів кіноіндустрії!» - каже Клод Юго.

Renault давно є партнером цього фестивалю, а зв'язки компанії з кіно сягають корінням ще в 1898 р. Моделі марки часто з’являються в фільмах і на провідних кінофорумах світу.

Компанія Renault є партнером французької премії Сезар, а також фестивалів у Венеції, Довілі, Ліоні, Ангулемі, Альп д'Уезі, Кабурі, Марракеші, Лондоні, Сан-Себастьяні, Вальядоліді та Одесі.

Історія Renault нерозривно пов'язана з французьким кіно вже майже 120 років. Заводи компанії розташовувалися в безпосередній близькості від студій братів Люм'єр в Біянкурі. Щороку майже 40 автомобілів Renault беруть участь приблизно в 200 телевізійних і кінематографічних проектах.