• Виручка Групи за квартал склала 11 293 млн євро (-1,6%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння [1] падіння склало б 1,4%.

• За квартал Група продала 852 198 автомобілів, це спад на 4,4% на тлі скорочення світового ринку на 3,2% [2]. Без урахування Ірану, продажі скоротилися б на 1,8% на тлі падаючого на 2,3% ринку.

• Група продовжує реалізацію своєї цінової політики в третьому кварталі.

КОМЕРЦІЙНІ РЕЗУЛЬТАТИ: ОСНОВНІ ФАКТИ ЗА ТРЕТІЙ КВАРТАЛ

У третьому кварталі Група Renault продала 852 198 автомобілів, це спад на 4,4% на тлі скорочення ринку на 3,2%. Без урахування Ірану, продажі скоротилися б на 1,8% на тлі падаючого на 2,3% ринку.

У Європі Група зафіксувала скорочення продажів на 3,4%, при цьому сам ринок виріс на 2,4%. Це зниження частково обумовлюється високою базою порівняння, пов'язаної з введенням програми WLTP [1] для легкових автомобілів у вересні 2018 року, і очікуванням нового Clio в Європі.

За межами Європи результати Групи перевершили динаміку ринків. При скороченні ринку на 6,2% Група зафіксувала падіння продажів на 5,4% в основному через падіння на ринках Туреччини (-21,7%), Аргентини (-30,0%) і припинення продажів в Ірані з серпня 2018 року (в третьому кварталі 2018 року продано 23 649 автомобілів). Без урахування Ірану, продажі скоротилися б на 0,3%.

В Євразії ринкова частка зросла на 1,8 пп. Продажі Групи збільшилися на 5,1%, незважаючи на падіння турецького ринку. У Росії обсяг продажів виріс (+ 6,1%) на тлі скорочення ринку на 1,2%, завдяки, зокрема, виходу Arkana і стабільно високому попиту на моделі Lada.

В Америці ринкова частка зросла на 0,2 пп. Продажі в Бразилії зросли на 5,6%, але в Аргентині ринок обрушився на 37,7%.

У регіоні Африка – Близький Схід – Індія – Тихий океан (не рахуючи Іран) ринкова частка збільшилася на 0,1 пп. На продажі в регіоні вплинуло скорочення основних ринків. В Індії ринкова частка зросла на 0,5 пп завдяки успішному запуску Triber. Продажі впали на 7,8% на ринку, що скоротився на 27,4%. У Південній Кореї Група збільшила продажі на 11,5% за рахунок гарного попиту на QM6 на тлі падіння ринку на 1,7%.

В регіоні Китай продажі Групи знизилися на 15,5% на тлі скорочення ринку на 5,0% в очікуванні запуску нового Captur і нового міського електромобіля Renault City K-ZE.

ВИРУЧКА У ТРЕТЬОМУ КВАРТАЛІ ПО СЕКТОРАХ

У третьому кварталі 2019 року виручка Групи склала 11 296 млн євро (-1,6%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння [2] виручка Групи скоротилася б на 1,4%.

Виручка в автомобільному секторі (за винятком «АВТОВАЗ») склала 9 662 млн євро (-3,9%).

Продажі партнерам скоротилися на 5,5 пп через зниження виробництва для Nissan і Daimler, закриття іранського ринку з серпня 2018 року і падіння попиту на дизельні двигуни в Європі.

Негативний ефект валютних курсів (-0,7 пп) в основному був обумовлений знеціненням аргентинського песо.

Ефект обсягу склав -0,8 пп в основному через скорочення аргентинського, індійського та турецького ринків і високої бази порівняння в 2018 році в Європі. Цей спад частково був урівноважений позитивним впливом від зміни складських запасів.

Ефект ціни був позитивним (2,1 пп). Це відображає вплив цінової політики Групи в Європі, а також зусиль, спрямованих на компенсацію знецінення аргентинського песо.

У фінансуванні продажів (RCI Banque) в третьому кварталі виручка склала 843 млн євро (5,4% в порівнянні з 2018 роком). Число нових кредитних договорів скоротилося на 0,8% в основному через зниження активності в Аргентині і Туреччині. В середньому обсяг дохідних активів збільшився на 5,1% до 47,6 млрд євро.

Вклад «АВТОВАЗ» у виручку Групи в третьому кварталі склав 791 млн євро (+26,2%) після врахування позитивного впливу обмінних курсів в розмірі 59 млн євро. При незмінних обмінних курсах виручка збільшилася б на 16,7%.

ПРОГНОЗ НА 2019

Очікується, що у 2019 році світовий автомобільний ринок [3] скоротиться приблизно на 4% в порівнянні з 2018 роком (колишній прогноз був -3%).

Зміна європейського ринку має скласти від 0 до -1% (колишній прогноз передбачав відсутність змін), російський ринок скоротиться приблизно на 3% (колишній прогноз був від -2% до -3%), а бразильський виросте приблизно на 7% (колишній прогноз близько 8%).

17 жовтня 2019 Група Renault переглянула свій прогноз:

• Виручка Групи скоротиться на 3-4%

• Операційна маржа Групи складе близько 5%

• Вільний потік грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі повинен бути позитивним у 2 півріччі, проте це не гарантується для всього року

[1] WLTP: всесвітня гармонізована методика випробувань для легкових автомобілів

[2] Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року за середнім річним валютним курсом минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися протягом року.

[3] Зміна світового авторинку за всіма брендам (інша назва «Загальний обсяг галузі (виробництва)», ЗОГ) відображає річну зміну обсягу продажів* легкових і легких комерційних автомобілів** в основних країнах, включаючи США і Канаду. Дані надаються офіційними органами або статистичними агентствами в кожній країні і консолідуються Групою Renault.

*Продажі: кількість реєстрацій або поставок, або виставлених рахунків на підставі даних по кожній країні, представленій в консолідованій звітності.

**Легкі комерційні автомобілі легше 5,1 т.

[1] Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року за середнім річним валютним курсом минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися протягом року.

[2] Зміна світового авторинку за всіма брендам (інша назва «Загальний обсяг галузі (виробництва)», ЗОГ) відображає річну зміну обсягу продажів* легкових і легких комерційних автомобілів** в основних країнах, включаючи США і Канаду. Дані надаються офіційними органами або статистичними агентствами в кожній країні і консолідуються Групою Renault.

*Продажі: кількість реєстрацій або поставок, або виставлених рахунків на підставі даних по кожній країні, представленій в консолідованій звітності.

**Легкі комерційні автомобілі легше 5,1 т.

КОНСОЛІДОВАНА ВИРУЧКА ГРУПИ RENAULT

млн., євро

2019

2018

Зміна

2019/2018

1 кв

 

 

 

Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа)

10,916

11,646

-6.3%

Фінансування продажів

844

793

+6.4%

АВТОВАЗ

767

716

+7.1%

Разом

12,527

13,155

-4.8%

2 кв

 

 

 

Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа)

13,875

15,221

-8.8%

Фінансування продажів

859

820

+4.8%

АВТОВАЗ

790

761

+3.8%

Разом

15,524

16,802

-7.6%

3 кв

 

 

 

Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа)

9,662

10,057

-3.9%

Фінансування продажів

843

800

+5.4%

АВТОВАЗ

791

627

+26.2%

Разом

11,296

11,484

-1.6%

9 місяців с початку року

 

 

 

Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа)

34,453

36,924

-6.7%

Фінансування продажів

2,546

2,413

+5.5%

АВТОВАЗ

2,348

2,104

+11.6%

Разом

39,347

41,441

-5.1%

СУКУПНІ ПРОДАЖі ГРУПИ (ЛА + ЛКА) ЗА РЕГІОНАМИ

 

3 кв

Січень - вересень

Регіони

2019

2018

% зміна

2019

2018

% зміна

Франція

136,645

142,320

-4.0%

516,099

531,536

-2.9%

Європа* (крім Франції)

280,722

289,548

-3.0%

972,440

971,386

+0.1%

Франція + Європа, всього

417,367

431,868

-3.4%

1,488,539

1,502,922

-1.0%

Африка-Близький Схід-Індія-Тихий океан

99,392

124,205

-20.0%

319,205

428,201

-25.5%

Євразія

183,507

174,664

+5.1%

536,112

546,428

-1.9%

Америка

109,543

110,709

-1.1%

315,284

324,854

-2.9%

Китай

42,389

50,138

-15.5%

132,138

167,849

-21.3%

В цілому, крім Європи і Франції

434,831

459,716

-5.4%

1,302,739

1,467,332

-11.2%

В світі

852,198

891,584

-4.4%

2,791,278

2,970,254

-6.0%

 Європа = Європейський Союз (крім Франції та Румунії), Ісландія, Норвегія, Швейцарія, Сербія і Балканські країни

СУКУПНІ ПРОДАЖІ ЗА МАРКАМИ

 

3 кв

Січень - вересень

 

2019

2018

% зміна

2019

2018

% зміна

RENAULT

 

 

 

 

 

 

PC

425,786

491,797

-13.4%

1,437,709

1,666,697

-13.7%

LCV

93,036

87,020

+6.9%

309,338

301,673

+2.5%

PC+LCV

518,822

578,817

-10.4%

1,747,047

1,968,370

-11.2%

RENAULT SAMSUNG MOTORS

 

 

 

 

 

 

PC

21,621

20,218

+6.9%

55,084

58,798

-6.3%

DACIA

 

 

 

 

 

 

PC

156,194

141,484

+10.4%

527,977

496,431

+6.4%

LCV

9,982

10,574

-5.6%

35,291

33,777

+4.5%

PC+LCV

166,176

152,058

+9.3%

563,268

530,208

+6.2%

LADA

 

 

 

 

 

 

PC

100,803

97,050

+3.9%

294,136

276,800

+6.3%

LCV

3,416

3,184

+7.3%

9,166

9,918

-7.6%

PC+LCV

104,219

100,234

+4.0%

303,302

286,718

+5.8%

ALPINE

 

 

 

 

 

 

PC

1,103

749

+47.3%

3,949

1,385

+185.1%

JINBEI&HUASONG

 

 

 

 

 

 

PC

2,838

1,958

+44.9%

7,253

10,615

-31.7%

LCV

37,419

37,550

-0.3%

111,375

114,160

-2.4%

PC+LCV

40,257

39,508

+1.9%

118,628

124,775

-4.9%

GROUPE RENAULT

 

 

 

 

 

 

PC

708,345

753,256

-6.0%

2,326,108

2,510,726

-7.4%

LCV

143,853

138,328

+4.0%

465,170

459,528

+1.2%

PC+LCV

852,198

891,584

-4.4%

2,791,278

2,970,254

-6.0%

15 НАЙБІЛЬШИХ РИНКІВ ГРУПИ RENAULT З ПОЧАТКУ РОКУ ПО КІНЕЦЬ ВЕРЕСНЯ 2019

Січень - вересень

Продажі*

PC+LCV ринкова доля

 

 

(од.)

(у %)

1

ФРАНЦІЯ

516,099

25.8

2

РОСІЯ

367,679

28.9

3

НІМЕЧЧИНА

191,852

6.5

4

БРАЗИЛІЯ

174,478

9.0

5

ІТАЛІЯ

170,646

10.7

6

ІСПАНІЯ + КАНАРСЬКІ ОСТРОВА

144,293

12.8

7

КИТАЙ

132,078

0.8

8

БРИТАНІЯ

89,659

4.2

9

БЕЛЬГІЯ + ЛЮКСЕМБУРГ

71,685

13.0

10

ПІВДЕННА КОРЕЯ

60,402

4.8

11

ІНДІЯ

54,507

2.1

12

ПОЛЬЩА

53,608

11.7

13

АРГЕНТИНА

53,353

14.6

14

ТУРЕЧЧИНА

53,037

18.9

15

РУМУНІЯ

52,871

37.6

*Продажі, не рахуючи Twizy