Renault Sandero вручили переможниці конкурсу «автомобіль року в Україні 2019»
alt

15 березня відбулася урочиста передача Renault Sandero, головного призу всенародного конкурсу «Автомобіль року в Україні 2019».

З 26 листопада 2018 року по 13 січня 2019 кожен громадянин України мав можливість проголосувати за номінантів всеукраїнської акції «Автомобіль року в Україні 2019» та стати учасником розіграшу Renault Sandero від головного автомобільного партнера компанії «Рено Україна».

За підсумками розіграшу призів всеукраїнської акції «Автомобіль року в Україні 2019» володаркою нового Renault Sandero стала Крамаренко Людмила. Завдяки участі в голосуванні за найкращі автомобілі в Україні Людмила буде їздити на новому Renault Sandero від лідера автомобільного ринку*.

Renault Sandero - маневрений хетчбек, який забезпечить комфортну мобільність по місту і за його межами завдяки компактному розміру і раціональному внутрішньому простору. Стильний дизайн, економічний двигун, сучасні технології та системи безпеки Renault Sandero подарують задоволення від водіння водієві  та пасажирам.

Детальніше про Renault Sandero:

https://www.renault.ua/vehicles/passenger/sandero.html

Ключі від головного призу переможниці вручив заступник генерального директора Медіагрупи «Автоцентр» Віталій Новак. Урочиста церемонія відбулася в концептуальному дилерському центрі Renault Store «Актив Моторс» (м.Київ).

Розіграш призів було проведено за допомогою комп'ютерної програми, яка випадковим чином визначала переможців. Коректність роботи програми була перевірена аудиторською компанією Baker Tilly. Розіграш відбувся в ефірі «Першого Автомобільного» телеканалу.

4-й рік поспіль бренд RENAULT займає 1-е місце на автомобільному ринку України. Компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції завдяки широкому модельному ряду, конкурентним цінам, власній програмі кредитування Renault Фінанс та кваліфікованій дилерській мережі.

Про Groupe Renault

Groupe Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,88 млн автомобілів в 134 країнах в 2018 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.