Результати продажів в світі за перше півріччя 2020

У першому півріччі Група Renault реалізувала 1,256,658 автомобілів, показавши позитивну динаміку продажів в червні, особливо в сегменті електромобілів.

Перша половина 2020 року 

Беручи до уваги вплив Covid-19, за перші 6 місяців цього року Група Renault реалізувала 1,256,658 автомобілів, зазначивши гарні результати продажів в червні. Крім того, минулого місяця Renault зайняла перше місце за продажами в Європі.

В контексті пандемії Covid-19, з середини березня Група Renault призупинила реалізацію автомобілів і виробничу діяльність в більшості країн. Як наслідок, продажі компанії впали на 34,9% до 1 256 658 одиниць в першому півріччі, в той час як ринок впав на 28,3%. Зниження обсягів продажів Групи відбулося в основному через її глибокої інтеграції в країнах, які потрапили під суворий карантин.

«Світ переживає безпрецедентну кризу, дуже впливає на наш бізнес. Як тільки почалося відновлення, наші заводи і дилерська мережа швидко мобілізувалися, аби задовольнити потреби клієнтів. Зростаючий попит в червні став наслідком державних заходів підтримки в Європі. Друге півріччя ми починаємо з дуже високим рівнем замовлень, достатньою кількістю запасів і зростаючим ціновим позиціонуванням для всієї продуктової лінійки. Крім того, ми виходимо з новим гібридним пропозицією E-TECH, унікальним у своєму сегменті, яке, однак, вже отримало позитивний відгук», - зазначив Дені Ле Вот, член виконавчого комітету, старший віце-президент з продажів та регіонів Групи Renault.

Електромобілі
ZOE

лідер зростаючого сегмента

Обсяги продажів електромобілів Renault по всьому світу зросли на 38%, в першому півріччі було продано більше 42 000 автомобілів.

В Європі ZOE стала найпопулярнішим автомобілем, показавши зростання продажів до 50% (37 540 одиниць) і досягнувши рекордного рівня замовлень в червні - майже 11 000. Нові продукти в EV-сегменті - Twingo Z.E. і двигуни E-TECH Hybrid (новий Clio Hybrid, новий Captur Plug-In Hybrid і новий Megane Estate Plug-In Hybrid) - в значній мірі допоможуть Групі досягти цілей в рамках програми CAFE 2020.

Європа

Результати продажів Групи склали 623 854 автомобіля, що на 41,8% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, в той час як ринок впав на 38,9%. Група успішно оновила всі моделі Renault B-сегмента - Clio, Captur і ZOE. У першому півріччі новий Clio став бестселером у B-сегменті в Європі - 102 949 одиниць.

У першому півріччі бренд Dacia зафіксував зниження продажів на 48,1% (продано 161,334 автомобілі), що стало наслідком кризи, викликаної Covid-19.

У червні продажі Групи в Європі виросли, Renault і Dacia досягли ринкової частки 10,5% і 3,5% відповідно.

За межами Європи на результати Групи особливо вплинув спад ринку в Росії (-23,3%), в Індії (-49,4%), в Бразилії (-39,0%) і Китаї (-20,8%).

Росія

У другій за величиною країні за обсягами продажів Група Renault є лідером з часткою ринку 30,2% (+1,4 пп). Продажі впали на 19,5%, при цьому ринок скоротився на 23,3%.

Ринкова частка бренду Renault зросла на 0,3 пп до 8,1%. Arkana підтверджує свій успіх - в першому півріччі було продано більше 7000 автомобілів.

LADA зміцнює свою позицію лідируючого бренду з ринковою часткою 20,8%, до неї необхідно додати 1,3% для моделі NIVA (АВТОВАЗ), яка з липня також представлена під брендом LADA. LADA Granta і LADA Vesta залишаються двома бестселерами в Росії.

.

Індія

Продажі Групи впали на 28,7% на ринку, який скоротився на 49,4%. Renault досягла ринкової частки 2,8% (+0,8 пп). За перші шість місяців було продано близько 13 000 автомобілів Triber. У другому півріччі діюча SUV-лінійка (Kwid, Duster, Triber) доповниться абсолютно новим позашляховиком.

Бразилія

На ринку, який впав на 39,0%, продажі Групи скоротилися на 46,9%, в основному це викликано новою стратегією підвищення прибутковості та зміни цін на автомобілі.

Китай

Показники Групи знизилися на 21,2%, ринок скоротився на 20,8%. В даний час Група реалізує нову стратегію, переорієнтовуючи свою діяльність на комерційні автомобілі з Renault Brilliance Jinbei Automotive Co, Ltd і електромобілі з eGT New Energy Automotive Co, Ltd (eGT) та Jiangxi Jiangling Group Electric Vehicle Co. Ltd (JMEV).

Південна Корея

Група продемонструвала зростання продажів на 51,3% на ринку, який зріс на 6,9%. Це стало можливим завдяки успіху нової моделі XM3, випущеної в березні 2020 року: за чотири місяці було продано більше 22 000 автомобілів.

Продажі Групи за регіонами (ЛА+КТ)

 

На кінець червня*

 

2020

2019

зміна,%

Франція

242 534

379 454

- 36.1%

Європа** (без Франції)

381 320

691 833

- 44.9%

Франція + Європа, всього

623 854

1 071 287

- 41.8%

Африка, Близький Схід, Індія, Тихоокеанські країни

150 734

217 977

- 30.8%

Євразія

297 455

346 272

- 14.1%

Америка

113 826

205 767

- 44.7%

Китай

70 789

89 749

- 21.1%

В цілому, крім Франції та Європи

632 804

859 765

- 26.4%

В світі

1 256 658

1 931 052

- 34.9%

* Продажі:
**Європа = Європейський союз (крім Франції, Румунії та Болгарії) та Ісландія,
Норвегія, Швейцарія, Великобританія, Сербія і Балканські країни.

Продажі за брендами

 

На кінець червня*

 

2020

2019

зміна,%

RENAULT

 

 

 

ЛА

623 895

1 008 613

- 38.1%

КТ

136 404

216 436

- 37.0%

ЛА + КТ

760 299

1 225 049

- 37.9%

RENAULT SAMSUNG MOTORS

 

 

 

ЛА

53 142

33 463

58.8%

DACIA

 

 

 

ЛА

195 767

366 861

- 46.6%

КТ

15 391

25 381

- 39.4%

ЛА + КТ

211 158

392 242

- 46.2%

LADA

 

 

 

ЛА

147 844

193 325

-23.5%

КТ

4 870

5 757

-15.4%

ЛА + КТ

152 714

199 082

-23.3%

ALPINE

 

 

 

ЛА

700

2 847

-75.4%

АВТОВАЗ

 

 

 

ЛА

8 520

0

 

JINBEI&HUASONG

 

 

 

ЛА

1 213

4 415

-72.5%

КТ

68 912

73 954

-6.8%

ЛА + КТ

70 125

78 369

-10.5%

ГРУПА RENAULT

 

 

 

ЛА

1 031 081

1 609 524

-35.9%

КТ

225 577

321 528

-29.8%

ЛА + КТ

1 256 658

1 931 052

-34.9%